יום חמישי, 10 במרץ 2016

הגודל לא קובע...(מיני אלבום קטנטן ומיוחד)

אמנם עיצוב הסטודיו שלי רחוק מלהיות מוגמר (פרפקציוניזם זו מחלה קשה, אתן יודעות....) - אבל הוא כבר מספיק מאורגן ונעים על מנת שיהיה אפשר לארח בו. בשבוע שעבר באה לבקרני חברה מוכשרת מיישוב סמוך, ובילינו לנו ביצירה משותפת לתוך שעות הערב המאוחרות. ניסינו לחשוב על מיני אלבום שיהיה אפשר להכין יחד בערב אחד (לפחות את הבסיס). שיטוט קצר ברשת הוביל להדרכה המקסימה הזו - אלבום אקורדיון קטנטן עם כריכת צ'יפבורד. 

הכנתי אלבום שכזה לאימי ליום הולדתה - ממילא היא לא מרשה לנו לקנות לה מתנות, אבל לתשומת לב ויצירה אישית אי אפשר לסרב :)

זהו האלבום המוגמר, ארוז יפה למתנה בצירוף תגית תואמת. 
השתמשתי בסטאק היפהפה הזה - מתאים בדיוק לאימא שלי, חובבת הטורקיז והאדום :)

הערה קטנה לגבי ההדרכה - בגדול זו הדרכה מקסימה, ברורה וכיפית, אבל - תוספת המגנטים לסגירת האלבום אינה יעילה כלל! בחרתי לוותר ובמקום - לחורר את הכריכה הקדמית, לקבע ניט וליצור סגירה נקשרת באמצעות סרט סטן.

וכעת לתמונות...

במצב סגור - 
פתיחה ומבנה פנימי - 

 כמה שהאלבום קטנטן - האקורדיון מאפשר עיצוב ושיבוץ תמונות דו צדדי, ויש בו מקום ל-16 תמונות/כיסים/תגיות שזה לא מעט לגודל שכזה.

וכעת עם תמונות וקישוטים מבפנים - שילבתי תמונות שערכתי בשחור לבן ופיתחתי בגודל קטנטן (6*7 ס"מ לערך), וכמו כן תגיות עם חותמות מילון. באחד מקצוות האלבום שילבתי מעטפה עם כרטיס לכתיבת ברכה/הקדשה.
לקישוט עצמו השתמשתי בבלינגים באדום וטורקיז; נקודות חן בלבן, תכלת וטורקיז; חוט אופים אדום; חוט שפגט; כפתורי עץ שונים; אטבי עץ; פרחי נייר באדום טורקיז ולבן; וניטים באדום ואקווה לקישוט התגיות. 

(לא להיבהל - לא מדובר ברוחות רפאים, אלא בטשטוש חובבני ולא מוצלח של פני המצולמים...עמכן הסליחה עד שאתמקצע כמו שצריך בפיקסלר)

ככה נראה האלבומצ'יק מלמעלה - שמנמן ועמוס בכל טוב :) 
 ועוד אחת במצב סגור, לסיום -

סופ"ש נפלא ומלא כיף והשראה,
אלה 

5 תגובות:

  1. אלבום מקסים! אהבתי את הכריכה הקשה ואת העיצוב והבחירה בתמונות שחור לבן :)

    השבמחק
  2. אלבום יפהפה!! כרגיל - מגע ידייך ניכר בו ואני אוהבת מאוד את התוצר!! הצבעים נהדרים..

    השבמחק
  3. מהמם!!!
    אין מילים לתאר את הקסם שאת עושה בנייר ♥

    השבמחק