יום שישי, 23 בספטמבר 2016

באהבה גדולה ממני - אליי

החודש מתקיים בקבוצת הפייסבוק של רעותא אתגר נהדר, שנושאו "עכשיו אני". כולנו משקיעות כל השנה מכל הלב במתנות ודברים יפים לאחרים, ואין סיבה שלא נפרגן קצת ביצירה לעצמנו!
היות וכבר עיצבתי לעצמי מחברת השראה, חיכיתי לרעיון קצת אחר. בעיתוי מושלם, התחלנו בשעה טובה ומרגשת את תכנון הבית החדש שלנו - וכך נולדה לה מחברת התכנון הבאה :)
מדובר במחברת עבה ואיכותית במיוחד, שעיצבתי וכרכתי מחדש את צידה החיצוני. המחברת מעוצבת בצבעי אדמה, באופן סמלי לחיבור שאנחנו שואפים ליצור בין הפנים לחוץ. ניסיתי לעצב מחברת שתהיה רגועה, טבעית והרמונית - כפי שאני מקווה שיהיה עבורנו גם תהליך התכנון והבנייה, וגם הבית עצמו.
המחברת מקושטת בתגית עץ, עליה החתמתי את אחד הנוסחים האהובים עליי ביותר של ברכת הבית (ניתן להשיג כחלק מהמארז הזה בעיצובי).

רשימת החומרים המלאה, בנוהל להנאתכן -
דף מדוגם ירקרק
סרט יוטה
תחרה דביקה בירוק בהיר
חוט אופים טבעי (לליפוף ולפפיון שעל התגית)
פינות ברונזה (גם קישוט וגם פרקטיקה ועמידות!)
דיו דיסטרס חום ליישון התגית והפרח
פרחי נייר בירקרק, חום ולבן
ניטים לכריכת הגומי

כל כך נהניתי שהוספתי גם 3 סימניות מגנטיות קטנות, שיפצו על היעדר החוצצים שבמחברת. גם הסימניות מיושנות בדיו דיסטרס ומוחתמות עם מילים משמחות מתוך מארז החותמות שלי -

עוד קצת זוויות ותקריבים, גם כן בנוהל -



טיפ לסיום: אחת הסיבות שאני אוהבת לעצב מחברות עם קצוות מיושנים (בקריעה ושיוף, לא בדיו), היא שגם אם היא קצת נמעכת ומתרפטת בתיק - זה ממילא תואם לסגנון הכללי בו עיצבנו ;)

מאחלת לכולכן שנה מדהימה של יצירה ופרגון לעצמכן - לא פחות מאשר לאחרים!
אלה

2 תגובות:

  1. אלונת זה משגע וכל כך את!!
    מקסים

    השבמחק
  2. אלונת.. משגע. מתאים לך! מאחלת לכם המון בהצלחה, וגם בהנאה (!) בתהליך הבניה. שיצאו המון דברים יפים!

    השבמחק