יום שישי, 11 במרץ 2022

ששון ושמחה: בחזרה לפינת היצירה

ממש נרגשת לשבת וליצור שוב אחרי כמעט שנה וחצי- חד משמעית יותר מדי!!
אז בזמן שחלף השתעשעתי בסריגה בטריקו, בעיצוב גרפי ועוד- רומנים נעימים ללא ספק, אך אהבת אמת לנפש יש אחת 💛

זו דוגמה מושלמת בעיניי למימוש הטוב שבהזדמנויות פחות טובות- בכישרון רב הצלחתי לשבור רגל ולנקוע את השנייה בנפילה מטופשת, מפה לשם ניסיתי לחשוב על איך ליהנות מחופשת המחלה וכך קרא לי שולחני האהוב.
עדיין מרגישה שמקלפת שכבות של חלודה, מקרטעת קצת בעם כלים ובחומרים שהמתינו בסבלנות, אבל לאט לאט החדווה חוזרת. גם מיומנות הצילום עוד צריכה לחזור לעצמה, אבל ההתרגשות שבשיתוף מפצה על כך (לפחות בחוויה שלי 😜). 

לכבוד שובי היה נראה לי הולם להתחיל בפרויקט שיש לו מלך אחד טיפוסי וברור 😉 
כמו כן, בגזרת ה"מה להכין", הדרך המועדפת עליי היא שיטוט במרחב ההשראה הקונדסוני של גברת יעל- עד מהרה עלתה בפור ההדרכה הזו לקופסת צ'יפבורד, הדרכה מעולה שיישמתי בהנאה כבר מס' פעמים. 
שיניתי מעט את המידות, די אינטואיטיבית ותו"כ חיתוך ותנועה, ובהמשך נולדו גם הפנקס והמיני אלבום ששוכנו בפנים.
הסטאק הנבחר הוא זה של טניה סול, בחיזוק ירוק מנוקד ומדבקות בנושא גינון. נגיעות של יוטה, סרט תפר ונקודות חן- ויש לנו את זה.




המיני מגיע עם חבק, כולל מקום ל-20 תמונות- רק לחתוך למידה המתאימה ולשבץ בפינות הנייר. בדר"כ אהבתי לתכנן כך שלא יידרשו חיתוכים מעצבנים והגודל יותאם מראש לתמונה, אך הפעם כאמור לא היה ממש תכנון ויותר זרימה עם מה שבא. 
טריק נוסף באדיבות יעלי הוא צירוף הוראות שימוש ותפעול מאחור 😃





המתנה הוכנה לחברה מהממת שיוצרת לדרך חדשה בעבודה, ותוך כדי עזרה לי לצאת גם לאחת משלי...על כך בהזדמנות אחרת. הקופסא התקבלה בשמחה ומקווה שתשרת אותה היטב.

שמחה להיות כאן שוב ומקווה שיהיה לכך המשך,
תודה לכן שבאתן לבקר ועיינתן בפוסט!
אלה






תגובה 1:

  1. מהמם אלונת!! וממש כיף שחזרת <3 תרגישי טוב ותמשיכי לנצל כל רגע..

    השבמחק