יום רביעי, 16 בספטמבר 2015

דבש, הכל דבש...

מקווה שהחג עבר עליכן בנעימים, ושהשנה החדשה נפתחה עבורכן בשמחה ובציפייה :)
בחרתי לסיים את קדחת היצירה לקראת החג במארזי שי אישיים, אותם חילקתי לכל משפחה בערב החג עצמו, ברוח אתגר "לצאת מהקופסא" של רעותא.
חומרים - 
מארז דפים 15*15 שקניתי מיד שנייה, בצבעי וורוד וירוק עם דוגמאות חמודות של פרחים, פסים ונקודות.
מדבקות איחולים בעיצובי, שאתן כבר וודאי מכירות מהפוסטים הקודמים

נתחיל מהקופסאות עצמן, בהן נארז השי - 
הקופסאות נוצרו באמצעות פאנץ' מעטפה, עפ"י ההדרכה הזו. כל קופסא קושטה בפרח תלת ממדי, נקודות אמייל, באנר עם איחול מודפס, ונקשרו בסרט סטן עם תגית קטנה לסימון שמות האורחים (בכתב יד).
ומה בכל קופסא...? 
כמו שנאמר - אל תסתכל (רק) בקנקן, אלא במה שיש בו...
צנצנת דבש קטנה, מלאה בדבש טבעי מתוצרת אחד משכנינו המוכשרים בקיבוץ. המכסה מקושט במדבקות האיחולים שעיצבתי, שנחתכו לגודל המתאים באמצעות פאנץ' עיגול 2'' (ותודה לנגה גברת פם האהובה על הרעיון!). בחרתי מתוך הצבעים השונים בגווני וורוד וירוק, בהתאמה לדפים.
מגנט מעוצב, שהכנתי על בסיס שאריות צ'יפבורד שנותרו לאחר חיתוך דפי הבסיס ליומן התינוק האחרון שיצרתי (שום דבר לא מתבזבז!). 
את המגנטים יצרתי בטכניקה פשוטה למדי, ללא הדרכה מסודרת אמנם אך לפי השלבים הבאים:
1. חיתוך בסיס הצ'יפבורד למידה הרצויה (במקרה שלי - 2*3 אינטש לערך)
2. חיתוך דף מדוגם בהתאמה עם שוליים של 1/2 אינטש מכל כיוון (כלומר במקרה שלי - 3*4 אינטש)
3. הדבקת הדף לבסיס הצ'יפבורד, ועיטוף הצ'יפבורד בשולי הדף בעזרת עצם קיפול, דבק דו"צ ומספריים לגזירת הפינות - ממש כמו שעוטפים יומן או מחברת!
4. הוספת דף נוסף, במידה מעט קטנה יותר משל בסיס הצ'יפבורד, לצד האחורי (במקרה שלי - 3/4 1 * 3/4 2 אינטש לערך), באמצעות דבק דו"צ.
5. הוספת פס מגנטי לאורך הצד האחורי של המגנט (אני משתמשת בשאריות שבית הדפוס המקומי מפנק אותי בהן מעת לעת)
6. קישוט הצד הקדמי של המגנט כרצונכן וכיד הדמיון הטובה עליכן. אני בחרתי לקשט באמצעות תגית מודפסת (אין לי קישור לפאנץ' כיוון שאינו זמין באף מלאי מקוון כרגע - פאנץ' של מרתה סטיוארט שיוצר גם תגית וגם מסגרת), ואלמנטים שונים כגון כפתורים, נקודות אמייל וחוטים כמפורט לעיל.
ועוד קצת תמונות של הכל יחד (ותודה כמו תמיד לרקע היפהפה של יעל יניב, שהופך את הצילום לכשעצמו למהנה וגורם לכל אחת להרגיש כמו צלמת סטודיו...) - 
ולסיום - המארזים מוכנים למסירה ולחלוקה באהבה לאורחים.
מאחלת לכולכן שנה מדהימה, מלאת דמיון, השראה וחדוות יצירה!
אלה.

8 תגובות:

  1. אכן צפיחית בדבש.
    הכל מקסים ובטוב טעם (תרתי משמע כנראה).
    אני משתגע על שילוב הצבעים של ורוד וירוק!
    שנה נהדרת וצבעונית ומתוקה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שירלי!
      מקווה שהמדבקות הללו היו שימושיות גם עבורך בחג :)
      שנה טובה וחיבוק!

      מחק
  2. יופי של מארזים; המון השקעה אבל אני בטוחה שידעו להעריך...
    שנה טובה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה הדר יקירה!
      שתהיה שנה מדהימה ושופעת יצירה :)

      מחק
  3. כמה יפה ומושקע! קצת באיחור.. שנה נהדרת!!!

    השבמחק
  4. הנה אני שוב משלימה פערים בבלוג המקסים שלך!!
    פוסט נהדר עם תוצרים יפהפיים!!
    שתהיה לך שנה נהדרת♥

    השבמחק