יום ראשון, 2 בספטמבר 2018

צרור ברכות

מעשה בסטאק יפהפה שנחת יום אחד על שולחני, ולא הספיק לנוח עליו אף לא רגע אחד טרם נפתח ונחתך לו מיידית לטובת הפרויקט הנוכחי. פשוט לא יכולה לעמוד בפני ציפורים!!

כמו כן, מעשה בחמותי המהממת שמעת לעת שואלת אותי אם יש לי כרטיס ברכה "ברגע האחרון" לאירוע כזה או אחר, וכמובן שאף פעם אין לי בדיוק מה שהיא צריכה (ובחודשים האחרונים גם לא רגע פנוי ליצור כאלה). 
להלן - הרקע לפרויקט הנוכחי :)


מדובר בקופסא ובה הממתקים הבאים: 
10 סטים של כרטיסי ברכה קטנים (3*4 אינטש) עם מעטפות תואמות שהוכנו באמצעות לוח פאנץ' מעטפה.
6 סטים של כרטיסי ברכה גדולים (4*6 אינטש) עם מעטפות קראפט מוחתמות תואמות בגודלן.
1 גיליון מדבקות קראפט מוחתמות ומקושטות.
בקיצור - אספקה מובטחת לכל אירוע ושמחה בעת הקרובה :)

הנה היא נפתחת לה בהדרגה - 


הבסיס לכל העסק הזה הוא קארדסטוק קראפט עבה ואיכותי (מפתיע וכלל לא אופייני...😆) והקישוטים כוללים שני מאפיינים בלבד - חותמות ונקודות חן (תודו ששוב הופתעתן!!). למרות שאני אוהבת קישוטים ושכבות, לפעמים הדפים כל כך יפים ומלאים שעדיף כמה שפחות להפריע...

עבור הכרטיסים השתמשתי בחותמות בעיצוב "הבית של יעלי" לכרטיסים הקטנים ולקופסא עצמה, וכמו כן בחותמות מילוניות לכרטיסים הגדולים. המעטפות הגדולות ומדבקות הקראפט הוחתמו במארז החותמות "מילים של שמחה" בעיצובי, שהספקתי בינתיים להתגעגע אליו קצת. 


קצת הסברים למי שמעוניינת להכין גם - 
כרטיסים גדולים - מכל קארדסטוק בסיס בגודל 12*12 נחתכים 3 בסיסים, שניים נפתחים רגיל לרוחב ואחד לאורך. 
כרטיסים קטנים - מכל קארדסטוק בסיס שכזב נחתכים 6 בסיסים.
הקופסא - 
קארדסטוק בסיס בגודל 8.5*11.5 אינטש, חורצים ומקפלים ב-2 אינטש מכל הצדדים (ליצירת קופסא סופית בגודל 4.5*6.5 אינטש), גוזרים ומרכיבים לקופסא. 
קארדסטוק הבסיס ליצירת המכסה הוא בגודל 1/8 אינטש יותר מאשר הקופסא עצמה, כלומר - 4 ו-5 שמיניות אינטש על 6 ו-5 שמיניות אינטש. בתוספת שוליים חרוצים של אינטש מכל הצדדים זה יוצא קארדסטוק בסיס בגודל 5 ו-5/8 * 7 ו-5/8. 

הצצה אחרונה לסיום - 

אף שמברכת ומודה על הזכות ליצור גם בתקופה עמוסה שכזו - מתגעגעת כבר ליצור מעט יותר בנחת ופחות "בהמשכים" של חצי שעה כל פעם...
ועדיין - ממש נהניתי להכין וכמובן להגיש לצד חיבוק :) 

שתהיה שנה מהממת ומלאת נתינה ואהבה,
אלה

5 תגובות:

  1. אהובתי! זה מושלם גם כשזה בהמשכים! כל נקודה ונקודה במקום בדיוק רב ובתשומת לב יתרה! אוהבת את זה! ומה שעשית עם הסטאק הזה-פלאים! ❤️

    השבמחק
  2. אלה אלה אלה, כמה שזה יפה!!!!! הבחירות, המיקומים, התמונות. הכל מושלם ויוצר חגיגה לעיניים. בטוחה שחמתך התעלפה. זה מהמם!

    השבמחק
  3. מקסים ממש! והרעיון להחתים על מדבקות- אדיר וגם המינימליסטיות... אהבתי גם את ההקדמה! אם מותר לשאול- מהיכן מדבקות הקראפט המקסימות? אפשר לעוף איתן לשמיים, כמו שעשית...

    השבמחק
  4. מדהים. ופתרת לי בעיה. עם גיסתי יש לי את אותה תופעה של ״יש לך כרטיס בשלוף?” והתחלתי להכין לה חבילת כרטיסים לשימושה, אבל היתה לי בעיה, איך להנגיש לה את הדבקת מילות הברכה המתאימות על הכרטיס. והפתרון שלך (מדבקות מעוצבות), הוא לגמרי הפתרון, ואני לגמרי אשתמש בו.
    איזה כיף שחזרת לבלוג.

    השבמחק
  5. יופי על פוסט, הסברים מצויינים. ואחלה אחלה מתנה. כבר השתמשתי בהדרכה והכנתי בעזרתה מתנות לראש השנה :-)
    רק תיקון קטן - קארדסטוק הבסיס לקופסא צריך להיות בגדול 10.5*8.5 ולא 11.5.

    השבמחק