יום חמישי, 2 באוגוסט 2018

שנוטובות צהבהבות (מארז כרטיסי ברכה לראש השנה)

איך אני אוהבת להשתעשע בהדרכות ותוצרים שכבר זמן רב ממתינים אצלי בפינטרסט...
ואיך אני אוהבת יצירה ישראלית ושימוש בחומרים מקומיים משובחים...
ואיך, הו איך, אני אוהבת מארזים - לא משנה של מה, העיקר שיגיע כמקבץ וארוז יפה :)

הפרויקט הבא, אפוא, משלב את כל האהבות הללו יחדיו.

מעשה בקוסמת אהובה אשר בחודשים האחרונים מסייעת לי עם התאומים בבית, שהכי מגיע לה משהו מיוחד ומושקע מכל הלב!
החלטתי להקדים את ההתארגנות סביב מתנת החג שלה מוקדם במיוחד, בשל זמינותי הנמוכה מתמיד ליצירה.

התוצאה לפניכן -


מדובר במארז מקסים על פי ההדרכה הזו - הדרכה פשוטה, פרקטית ורב שימושית, שניתן לבצע בכל מידה וסגנון שהם. המארז כולל 10 סטים של כרטיסי ברכה בגודל 4*6 אינטש ומעטפות.


הבסיס הוא קארדסטוק קראפט עבה ואיכותי, שכה התגעגעתי אליו ונעדר מהיצירות האחרונות שלי. הדפים המשגעים מהסטאק "שנה דבש" בעיצובה של אושרת קורן המוכשרת. צבעוניות פשוטה ומטריפה של שחור-לבן-צהוב - מושלם לראש השנה ובכלל!

טיפ של עצלניות ממהרות - כריכת המארז משכבה אחת בלבד של קארדסטוק (עבה ואיכותי ככל שיהיה) לא הספיקה ולא הייתה די יציבה. לא היה לי זמן לבנות כריכת צ'יפבורד, לכן מצאתי פתרון ביניים - שתי שכבות קארדסטוק! כן כן!
אז ככה - פשוט הכנתי פעמיים את השכבה החיצונית, חרצתי קיפלתי כל אחת בנפרד ליצירת המבנה, ולאחר הקיפול הדבקתי את השכבות זו לזו במדויק.
התוצאה אמנם אינה קשיחה כצ'יפבורד אך בהחלט מספקת ולא מידלדלת וכורעת לה תחת העומס.
לא הייתי ממליצה על זה לכריכה של אלבום למשל, אך לפרויקט הנוכחי בסה"כ עבד לא רע.
צילמתי כך שתוכלנה לראות את השכבות מודבקות זו לזו -



לרוב חובבת מונוכרומטי (או לכל היותר קראפט, שחור ועוד משהו), אך הפעם לצד הצהוב שילבתי גם גוון מנטה עדין ומשמח. השילוב בוצע גם באמצעות נקודות חן וגם באמצעות דף בסיס מסטאק חמוד ושימושי מעין זה.

המעטפות בפרט והפרויקט ככלל הוחתמו בחותמות בעיצוב "הבית של יעלי". פרט לכך כמעט ולא היה צורך בקישוטים - נקודות חן מן הסתם, שרשרת כדורית מגניבה וניט לחיבור השרשרת לכריכה. כמו כן השימוש בפאנצ'ים שתואמים לסטאק היה ממש מהיר, מהנה ופרקטי!


הדבר היחיד שאיני שלמה איתו הוא סרט הסאטן המנוקד בו השתמשתי לסגירה. באופן אידיאלי היה מתאים כאן ללא ספק סרט תפר שחור או לבן...נו מילא, העיקר הכוונה ;)

כעת רק נותר להחליט לגבי מתנה "אמיתית" להגיש לצד השי הזה - חשבתי על ספר, מה דעכן?

באהבה ובהודיה על כל רגע פנוי להשראה,
אלה

5 תגובות:

  1. אלה, זה כל כך יפה, שמח וצבעוני. וכל כך את (: מקסים. אהבתי מאוד.

    השבמחק
  2. משגע! לא הייתי משנה דבר!

    השבמחק
  3. יש לך טביעת יד אישית ומקסימה שניכרת בכל העבודות שלך, ואני אוהבת אותה מאוד!

    השבמחק
  4. אלה יקירה כל יצירה שלך מושקעת מרהיבה קסומה ומלאת אהבה בחירת הסטאק שנה דבש והעיצוב הנפלא שלך שלמות

    השבמחק
  5. אלונת אהובה.. כל כך כיף לראות םוסט שלך.. העבודה שלך משגעת ויחודית כרגיל, והטאצ' האישי שלך תמיד מורגש.. הייתי מוסיפה באמת ספר, או פריט יפה למטבח.. מגש (עם עוגה עליו? או שזו הגזמה..) שנה טובה בובה!!

    השבמחק