יום שני, 15 ביוני 2015

יצירה על טהרת ההעצמה הנשית

השבוע היה לי מעט מאוד זמן להקדיש ליצירה, בעקבות לחץ ועומס בעבודה.
בין לבין, זכיתי להתחדש בלוגו שעיצבה לי נגה מלמד ברזילי המוכשרת, הלא היא גברת פם, שמוצג לו בשמחה ובגאווה בראש העמוד. לא זאת בלבד שנגה הוציאה לפועל את החזון שלי במדויק ובשלמות - היא עשתה זאת בפחות משעה! פשוט אלופה! אז גם בממשק זה - תודה לך מכל הלב נגה יקרה :)

את מעט הזמן שנותר לי פרט לעיצוב הלוגו, החלטתי להקדיש להתנסות בתוצרים חדשים מלבד כרטיסי ברכה.
הייתה זו הזדמנות מצוינת להוציא לפועל רעיון שמתרוצץ לי בראש כבר מס' שבועות - מתנה לסטודיו לקוסמטיקה בקיבוץ, שמנוהל ע"י גל - חברה מגניבה בעלת טעם משובח, שלק הג'ל המהמם שהיא עושה לי שורד בגבורה את כל סוגי הדבקים, הקילופים והחיתוכים האפשריים :)
המתנה כללה שני מרכיבים - מעמד לכרטיסי ביקור ותמונה לתלייה.
הצבעוניות הנבחרת התמקדה בגווני שחור, לבן ופוקסיה, עם דוגמאות נשיות, נקיות וכיפיות. ההשראה נבעה משני מקורות - ראשית, מדף מקסים בשחור לבן, עם תיקים ונעלי עקב, שקיבלתי במארז דפים מעורב מקסם שימושי. המחשבה מה לעשות עם הדף הזה ולמה הוא יכול להתאים - נתנה לי את הרעיון לפרויקט כולו). שנית, הסתייעתי לצורך השראה בלוגו של הסטודיו עצמו -

וכעת - להסברים, רשימות המצרכים והתמונות...

מעמד לכרטיסי ביקור
מיועד לא לכרטיסי הביקור של הסטודיו עצמו - אלא לכרטיסים של אנשים ועסקים שונים החביבים על גל, שהושארו בסטודיו לתצוגה. המעמד מורכב משתי קומות, ובכל אחת 4 תאים לכרטיסים. הוספתי כקישוט תגית עם כיתוב ידני, בה שילבתי רכיב גזור מתוך הדף המדוגם. התגית עוצבה במחווה לשימוש בלוח גיר בלוגו של הסטודיו.
רשימת המצרכים -
הבסיס הורכב מ-3 קופסאות קרטון משרדיות ומשמימות, שנבחרו להתמחזר לטובת הפרויקט (מצ"ב תמונה שלהן טרם השדרוג...).

לעטיפה ולעיצוב השתמשתי בדף מדוגם פרחוני שרכשתי ביריד יד שנייה הצפוני בשבוע שעבר, ובבריסטולים בצבעי שחור, לבן ופוקסיה. לתגית השתמשתי ב: פאנץ' תגית, עט ג'ל לבן, 2 שכבות מאטינג עם הבריסטולים הצבעוניים, וסרט סטן שחור לקשירה. בנוסף השתמשתי בסרטי סטן בצבעים שחור ולבן לגימור שולי הקומות.
לצערי לא עלה בראשי לצלם את תהליך העבודה - מבטיחה לפרסם בהמשך הדרכה מצולמת להנאתכן אם תחפוצנה בכך :)
הלוגו החדש מציץ מהצד - 
וכעת בליווי דוגמן - כרטיס הביקור החדש שלי! - עשוי כולו בעבודת יד, ללא תיווך של בית דפוס. הכנתי אותו בהשראת פוסט מצוין ומעורר השראה בנושא כרטיסי ביקור DIY בבלוג האגדי של מזמינים. הדפסתי במדפסת ביתית את הלוגו במידה מתאימה על גבי דף מדבקה, פינ'צ'תי בפאנץ' תגית עם פינות (שעליו התבסס עיצוב הלוגו כולו), הדבקתי על בסיסי כרטיסים מקראפט, חוררתי, השחלתי חוט אופים בגוון טבעי, וקינחתי בכפתור עץ טבעי.

תמונה לתלייה
ההשראה לפריט זה הגיעה מציטוט שחביב על גל במיוחד, שכל הוויתו העצמה נשית ("don't you ever underestimate the power of a woman").
רשימת המצרכים - הציטוט המדובר בעיצוב תואם למעמד הכרטיסים (מבחינת הצבעוניות ואפקט לוח הגיר - עוצב בתוכנת וורד והודפס בדפסת דיו ביתית), צ'יפבורד 30*30 כבסיס (במקור בצבע קראפט, אז שוליו נעטפו בנייר לבן פשוט כדי שיתאים לעיצוב), הדף המדוגם המדובר עם התיקים והנעליים, כפתור עץ טבעי שנצבע בשחור לטובת הפרויקט, חוט אופים שחור, ופרח תלת ממדי. הפרח עשוי משאריות בד בצבע פוקסיה, שקיבלתי מחברה לקהילה הצפונית ביריד היד השנייה המדובר. הסרנה דאגה מלבכן - לא מדובר בפינצ'וץ' בד, האסור בתכלית האיסור!! העתקתי את קווי המתאר של פאנץ' הפרח החביב עליי, וגזרתי במספריי טים הולץ. את החור בבסיס התמונה ובפרח יצרתי באמצעות מנקב חורים, ששימושי לניקוב בכל מקום בדף (בניגוד למחורר וקרופ-א-דייל שייעודיים בעיקר לשוליים). סיימתי ביצירת גימור מסגרת באמצעות סרט סטן לבן, ובהדבקת מתלה שקוף דביק שניתן למצוא בכל חנות יצירה (מגיע בחבילות של כ-10 יחידות).
והנה הסט המלא טרם מסירתו לגל -

מכל תמונות הפרויקט, המרגשות מכולן הן אלו ששלחה אליי גל, בהן מוצגים התוצרים בשימוש פעיל בסטודיו -

לסיכום הפרויקט : היה כיף ומעניין להתנסות הן בתוצרים אחרים, ובייחוד ביצירת המבנה והחלוקה הפנימית לכרטיסי הביקור - והן בצבעוניות מרעננת ושונה מהסגנון הרגיל שלי (וודאי שמתן לב להיעדרם המוחלט של קראפט וחוטי שמשון ושפגט מהחגיגה...).

שבוע נפלא, בסימן שמחה נשית כיפית, צבעונית ומעוררת השראה :)
אלה





12 תגובות:

  1. מה אומר ומה אגיד?!
    נפלאים הם התוצרים ושילובי הצבעים בהחלט לא אופייניים לך אבל עמדת במשימה בגבורה ובהצלחה.
    תודה על פירגון! חיבור מחשבתי בין שני אנשים מביא לעבודה מהירה ומדויקת.
    שיחקת אותה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה! נהניתי להשתעשע בפוקסיה ובקיטש :)
      ואכן היה נעים לגלות שאנו חולקות חזון וקו מחשבה!
      ושוב תודה על הלוגו המקסים - משמח אותי בכל פעם שאני נכנסת לכאן :)

      מחק
  2. אין כמוך! טעם משובח ובחירות מצויינות.. קראתי בשקיקה גם את רשימות החומרים. מועיל מאוד! תודה!! אני בטוחה שהמקבלת שמחה מאוד..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מיכלי! שמחה שהרשימות מועילות לך - זו מטרתן :)
      המקבלת אכן שמחה מאוד - מוזמנת להציץ בתגובה שפרסמה בפייסבוק בעניין זה...אם יש דבר שכיף עוד יותר מחדוות היצירה עצמה - זו הידיעה שאת משמחת אחרים בתוצרייך :)

      מחק
  3. איזה יופי אלה!!!!
    תתחדשי על הלוגו - נוגי היא אכן אלופת-על :)
    המעמד שיצרת מ ה מ ם ! !
    וכרטיסי הביקור שלך יפהפיים ומזמינים!
    התמונה נהדרת, בטוח שתיתן השראה להרבה נשים :)
    הכל הכל מקסים!!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו תודה רבה! איזה פרגון ואיזו תגובה משמחת! תבורכי :)

      מחק
  4. איפה להתחיל??? בלוגו החדש שלך, כמובן! הוא מקסים מקסים מקסים! נגה באמת אלופה! והמתנה שהכנת לגל יפהפייה, מה עוד, שאותו נייר שימש פעם גם אותי (לכריכה של קלסר. אצלם ואראה לך בהזדמנות) אז אני משוחדת. וחוץ מזה, ואוי הכי חשוב - את כותבת נפלא!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו תמי תודה רבה! ריגשת ושימחת - גם כאן וגם בפייסבוק ! איזה כיף לי שאת עוקבת ואוהבת את הדברים שלי :) :) :)
      אשמח מאד לראות מה עשית מהדף החמוד הזה...סקרנת :)

      מחק
  5. תתחדשי על הבלוג ! יופי של תוצרים :)

    השבמחק
  6. שמת לב שבתמונה של כרטיס הביקור שלך, הכפתור מחייך? הוא בטח יודע למה!
    איזה יופי של עבודות! פשוט נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. לא שמתי לב לחיוך! את פשוט אלופה ושום פרט לא נעלם מעינייך...
      תודה רבה מכל הלב, הפרגון שלך מתקבל כתמיד באהבה :)

      מחק