יום רביעי, 1 באפריל 2015

ברכות לפסח בסימן השתתפות באתגרים

בשבועות האחרונים הצטרפתי לעמודים רבים בנושאי סקראפ ויצירה בפייסבוק ובבלוגיות השונות. לאט לאט אני נחשפת לעוד רעיונות, מושגים ונשים מוכשרות ללמוד מהן. מפרויקט לפרויקט אני יותר נהנית וזורמת ופחות "שוברת את הראש"  אני מניחה שאך טבעי שכך, שכן עם הזמן צוברים יותר ביטחון בשימוש בכלים ובחומרים השונים, ומתנסים במגוון רעיונות ורכיבים.
השבוע החלטתי לראשונה לנסות את כוחי באתגרי היצירה של ידיים יוצרות - scrappy hands


הזדמנות מצוינת לנצל את הפאנצ'ים הפרחוניים שלי ובשאריות של ניירות פרחוניים שנשארו לי מהמארז מרעותא (נעשה בהם שימוש בארגונית היצירה שהכנתי וכן בכרטיס ברכה קודם).
הנמענות היקרות הפעם הן המטפלות המקסימות בבית התינוקות בקיבוץ גם כמובן לכבוד החג, וגם כמעין הכרת תודה על הקליטה החמה והמחבקת של בתי טל.
הכנתי עבורן כרטיסי ברכה, בצירוף אריזת מתנה תואמת (שעשיתי על פי ההדרכה הזו). בתוך האריזה צירפתי גם כן בסימן פריחה זרעי פרחים, כשי צנוע לחג.


לכל נייר התאמתי פאנץ' פרח שמתאים יותר לדוגמא שלו (עלי כותרת עגולים לעומת מחודדים יותר). הדבקתי את הפרחים בדבק דו צדדי עבה, שנותן מעט תחושה של תלת ממד, והפרחים עצמם קושטו בכפתורי עץ קטנים ממעיין היצירה. בכרטיס הברכה השתמשתי בפאנץ' התגית החדש שלי (הידד!), ובגזירי אותיות מקארדסטוק שקיבלתי השבוע מקסם שימושי (באחד הכרטיסים הודבקו כמות שהן ובשני צופו בנייר מדוגם תואם לאריזה).
הערת אגב לגבי קשירת הכרטיס לאריזת המתנה - אמנם יש לי בבית אי אלו שאריות של סרטי סטן, אורגנזה ותחרה אך משום מה הרגישה לי נכון בפרויקט הזה תחושה גולמית ומחוספסת יותר (אולי בסימן פריחת בר טבעית?). חוט שמשון נתן את הגימור הסופי שרציתי והתאים בדיוק.

באותה רוח פרחונית ועם אותם האלמנטים והשילובים, הכנתי תגיות הושבה לליל הסדר (התפקיד הקבוע שלי בחג לאורך השנים...). כל כך נהניתי שהכנתי שתי "קולקציות" אחת לליל הסדר ואחת לארוחת הצהריים שלמחרת... פרויקט מצוין לניצול שאריות וגזירים!


ועכשיו עם הכיתוב (עטי ג'ל בצבעי זהב ולבן)





כפי שכתבתי פה בצד אני מוסיקאית חובבת ועוסקת מילדותי המוקדמת ועד היום בנגינה, עיבוד והלחנה. לכן, נמשכתי מיד לרכיב התווים באתגר.
בנוסף, תחרה היא אחד האלמנטים החביבים עליי בעיצוב, ובחותמות רציתי מאוד להתנסות, אז...הנה ההזדמנות המושלמת לכך!
כך, נבחר ברוב קולות הטור הימני לצורך האתגר.

הכנתי כרטיס נוסף ברוח החג. כתבתי והדפסתי על בריסטול קראפט את התווים של שיר החג החביב "שמחה רבה",
החתמתי ציטוט מתוך השיר באמצעות חותמות אותיות בפונט "אלכסנדרה" מקסם שימושי (המשפטים סודרו מאותיות בודדות על בלוק אקרילי), וקישטתי בסרט תחרה דביק.




שיהיה שבוע נפלא וצבעוני, ברוח האביב והפסח שבפתח :) 
וכמובן חג שמח!
אלה

4 תגובות:

  1. הכל מתוק מתוק..............

    השבמחק
  2. אני אוהבת את סגנון העבודה שלך! נקי, לא עמוס אלמנטים מיותרים, לא מקושקש. זה די דומה לסגנון שלי.
    חושבת שתאהבי את הכרטיסים שלי.
    התגיות נהדרות וכך גם הכרטיסים! באחרון התאהבתי...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      אכן מאוד אוהבת את הכרטיסים ויתר התוצרים המהממים שלך...
      שמחה שאהבת :)

      מחק