יום שלישי, 20 בפברואר 2018

השועל והסנאי: ערכת מתנה בסימן חיות היער

גאה ושמחה להציג את הפרויקט האחרון, שבעיניי מדהים ומיוחד משלוש בחינות - 

ראשית, פשוט נהניתי מכל שנייה ושנייה, מסוג הפרויקטים שלא רוצים שייגמר!! (אגב איך יודעים שהגיעה העת לשחרר...? כשפתאום מבינים שמקשטים ומעצבים את גב היצירה...)
שנית, לראשונה מזה ככל הנראה אי פעם, יצירה שלמה בעלת חלקים רבים ללא נגיעה אחת של קראפט!!! נדיר. שונה. מקווה שבכל זאת הצלחתי לייצר חתימה ואופי משלי ושהם אינם מתקיימים בגווני חום בלבד.
שלישית, יצירה המשלבת הדרכות וחומרים של מיטב היוצרות הישראליות בתחום - גאווה נשית ומקומית גם יחד!

מוכנות...?


אז ככה: מדובר בערכת מתנה שהכנתי במסגרת גימודים בקבוצת השוות (במלעיל) בפייסבוק. שיטוט וחקירה קצרצרים אודות הענקית שקיבלתי (בעלת השם המיוחד עד מאד) לימדו אותי כי מדובר בתרפיסטית בבעלי חיים. 

פשפשתי אפוא אחר חומרים מתאימים, ולשמחתי הרבה נתקלתי בסטאק מהמם ובמארז חותמות בעיצובה של מיכוש
לרוב הסגנון מעט בהיר ופסטלי מדי עבורי, וכמו כן תהיתי האם לא מעט צעיר למטרת הפרויקט. כדי לאזן, שילבתי עם גווני אפור בשפע - ובפרט קארדסטוק הבסיס המשגע הזה ובחוט אופים אפור (משגע אף הוא). 

בנוסף לחומרים של מיכוש שקבעו את הטון המרכזי, השתמשתי גם במארז חותמות בעיצובי (לחותמות "אור ואהבה" ו"חיבוק גדול"), בשפע של נקודות חן.

הבסיס לערכה הוא ארגונית בהדרכתה המצוינת של קרן פרפרים - תוצר מעולה ושימושי להדהים!! אימצתי בשמחה. 
התוספת היחידה משלי היא צ'יפבורד לחיזוק המבנה, בשתי הדפנות הרחבות של התא הגדול ביותר. 

הנה עוד הצצה לערכה במלואה - 

ומה בערכה? 

1. מחברת מעוצבת על בסיס כרטיסיות פלאש, גודלה 5.5*4.5 אינטש, כרוכה בסינץ' וספירלה והשתמשתי ליצירת החוצצים בפאנץ' טאב, אותו מצאתי לאחרונה כשימושי ומהנה. 
בקדמה מוחתם ציטוט משיר, ותשמעו איזה קטע - מראש ידעתי שישמש אותי לפרויקט זה (מושלם לכל מתנה נשית בעיניי), אך בילוש הפייס הקצרצר על הענקית שלי חשף שממש לפני כמה ימים ציטטה הענקית את אותו השיר והמשפט בדיוק באחד הסטטוסים שלה!! בקיצור - נועד להיות...

בכריכה הפנימית הקדמית מתלה ובו שתי סימניות מגנטיות, מוחתמות בהגדרות מילוניות של שפע ושגשוג.

2. קופסת עוגיות שמבוססת על ההדרכה הברורה והמצוינת כתמיד של קופסת קרטון חלב מבית יעל קונדסונים. התאמתי את המידות על מנת שהקופסה תתאים בדיוק לתוך התא הצר והגבוה בארגונית (שמיועד במקור לעטים). כמה וכמה סקיצות וחישובים, וביצעתי את ההמרה הבאה:

גודל דף בסיס - 8*6.5 אינטש

חריצה לרוחב (בצד של ה-8 אינטש)
1 ו-3 שמיניות
3 ו-3 רבעים
5 ו-1 שמינית
7 וחצי

חריצה לאורך (בצד של ה-6.5)
1 וחצי
5
6


המידות יצאו קצת מסובכות כיוון שמדובר בהתאמה למידה קיימת. מידות התא הנתונות הנן 1.5*2.5 אינטש, כך שמכל צד צריך להוריד 1/8 אינטש על מנת שיתאים בדיוק. 
אגב - ההמרה דווקא לא הייתה החלק הכי מורכב בקופסא אלא דווקא יצירת ההמשכיות המדויקת בדוגמה (אין מצב שהייתי מוותרת על השועל והסנאי המטריפים האלה במלואם!!).

באורח פלא, רוחב הקופסא התאים בדיוק לעוגיות לוטוס ארוזות אחת אחת - פתרון מעולה שמאפשר לשמור על היצירה נקייה ויבשה, ולצד כך בכל זאת להוסיף לה משהו אכיל. למי שתוהה, בקופסא מקום ל-9 עוגיות בדיוק - נשנוש צנוע ומינימלי אמנם אך בכל זאת יספיק לכמה כוסות קפה/תה...


3. דפי ממו100 -  דפי ממו מנייר ממוחזר (שהתאים לטון האפרפר הכללי), פלוס 5 חוצצים/כרטיסים בגודל תואם. לא יודעת מה בדיוק עבר לי בראש כשהחלטתי שיהיה נחמד להחתים ידנית כל אחד ואחד מהם, ובסופו של דבר נרשמה הגזמה פראית, אך הנגיעה הנוספת משמעותית ומשמחת מאד בעיניי.

השתמשתי ב-4 חותמות מתוך מארז השועל והסנאי של מיכוש (סנאי ופטריה, צנצנת, ושני זרי פרחים) וכמו כן בחותמת אור ואהבה בעיצובי מתוך מארז מילים של שמחה, סה"כ 5 סוגי החתמות, 20 ממו מכל סוג. בחלק מהכריכות החתמתי את השועל המתוק מהמארז של מיכוש וחותמת השיר ששימשה אותי גם בכריכת המחברת


לא תכננתי לאגד אותם אך יצא שממש מול עיניי שכבו להם קליפסים קטנים בגווני וורוד וטורקיז שהתאימו בדיוק (!!!) לדפים ולעיצוב. איך אני אוהבת כשדברים מתאימים בדיוק...


4. כרטיסיה מעוצבת דו צדדית עם הקדשה לענקית ופירוט תכולת הערכה. השתמשתי ליצירת הכרטיסיה בפאנץ' דיגלון, חותמת השיר (מוטיב חוזר ומרכזי שכזה בערכה), וחותמות שפשוט אין סוף לשימושיות וליופי שלהן בעיצובה של יעל אלקיים.

והנה כל העסק בפעולה



תמונה לסיום - 

אחד הכיפיים, באמת!! 
מקווה שהענקית תאהב, שיקלע לטעמה ושיהיה שימושי ומהנה עבורה.

כמעט-פורים-שמח,

אלה

10 תגובות:

  1. קודם כל העיצוב החדש של הבלוג- מרשים בהחלט- לייק!
    במעבר חד ליצירה הנוכחית.. הרי זה ידוע שיש לי חולשה אמיתית למיכוש! איגדת הכל מהכל, בטוב טעם ובנגיעות הנכונות שמזוהות אך ורק עם העבודות שלך!
    לא תמיד צריך קראפט ואת לגמרי מוכיחה את זה. איך סיכמנו פעם- לפעמים צריך לצאת מאזור הנוחות ולנסות דברים שונים. מושלם!

    השבמחק
    תשובות
    1. אהובה שכמותך, כמה פרגון וחיזוק את נותנת תמיד!! ועוד כשזה בא ממך, אשפית הדפים של מיכוש...מרגש ומחמיא מאד. מתגעגעת!! תודה מכל הלב!

      מחק
  2. מ ש ג ע! הכל ובמיוחד בחירת הדפים! בהחלט רואים שזה שלך!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע, מפרגן ומשמח ממש! תודה רבה :)

      מחק
  3. אלה זה מושלם!!! אני מתה על הסטאק הזה ועשית ממנו מטעמים 😍😍

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!! מודה שלקח לי זמן להתחבר אליו אבל כשמגיע הפרויקט המדויק קסמים קורים...ממש שמחה שאהבת :)

      מחק
  4. טוב, תקשיבי, אלה.....שברת שיאים! זה פשוט מעלף בכל קנה מידה. את כל כך מוכשרת (: ולגמרי רואים את הטאץ שלך גם בלי קראפט (: תודה על המידות המוקטנות. הקופסה יושבת פה בול. עשית לי חשק (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקרה, ממש מחמיא ומשמח שאהבת - במיוחד בשל תרומתך האדירה עם קופסת קרטון החלב החמודה הזו!! המרת המידות גרמה לי להעריך עוד יותר את ההדרכות והמידות המושקעות שאת תמיד משתפת אותנו בהן בנדיבות ובסבלנות אין קץ. חיבוק!

      מחק
  5. מושלם אלונת! זו אחת המתנות הכי יפות EVER! הכל משתלבבהרמוניה נהדרת של צבעים ורעיונות.. מוכשר את! ואני מאוד אוהבת את היציאה מתחום הקראפט.. יפה לך!

    השבמחק
  6. פשוט משגע! איך הכל מתחבר בהרמוניה כזאת, מדהים. מקנאה בענקית שקיבלה כזו מתנה שווה

    השבמחק