יום חמישי, 7 במאי 2015

עוד כרטיס חתונה מכל הלב

גם השבוע אנו צפויים להשתתף במסיבת חתונה של חבר ילדות יקר, שמתגורר בחו"ל והגיע לארץ על מנת לחגוג את המאורע.
בכרטיס לכבודו ולכבוד כלתו הטרייה השתמשתי בכמה טכניקות וכלים חדשים אליהם התוודעתי בשבוע החולף:

דיו דיסטרס - כמה עומק, עושר ומגוון בפעולה כה פשוטה! תחילתה של התמכרות מופלאה ללא ספק...השתמשתי ספציפית בכרטיס זה בגוון vintage photo של טים הולץ (אחד מני ארבע קוביות מיני בגוונים תואמים שהזמנתי מ-touch of art).

פאנץ' באנר ולב מוארך - תמיד כיף להוסיף חברים חדשים לאוסף :) שימושי וחמוד מאוד.

מארז 15X15 מ-ה-מ-ם ביופיו בשם violet leaf מתוצרת DCWV שקיבלתי במתנה מחברתי האהובה נעם, כלה טרייה בעצמה - זו ממסיבת הרווקות וכרטיס הברכה מהשבוע שעבר:) לצערי לא מצרפת קישור כי לא מצאתי אותו בקטלוג האינטרנטי של החנות (קנתה במאי ארט בסנטר).

בנוסף לחומרים עצמם, החלטתי השבוע להתנסות בהכנת כרטיס עפ"י סקיצה. לרוב אמנם מכינה באופן חופשי, בהתאם לרעיונות שצצים באותו הרגע - אולם, לפעמים, רעיונות נחמדים מגיעים לאו דווקא בשעת היצירה ואני מוצאת את השרטוט שלהם יעיל וכיפי. יכול להתאים גם לאחר שיטוט נמרץ בפינטרסט, כאשר הראש מתחיל ליצור פרשנויות וגרסאות משלו ליצירות מופלאות שונות שמסתתרות שם. הצטיידתי אפוא במחברת חלקה ופשוטה והתחלתי לשרבט...

הערה אחרונה לפני התמונות - בניגוד למנהגי להכין כרטיסים על טהרת שפת הקודש, השתמשתי כאן בלעז מכיוון שכלתו של חברי אינה דוברת עברית. בפנים הכרטיס שרבטתי באנגלית ואילו בכריכתו מופיעות כרזות מזל טוב בעברית - וברומנית.

להלן הסקיצה לכרטיס הנוכחי - 

וכעת לביצוע בפועל -  
הלבבות נוקבו באמצעות מספרי ציפרניים קטנות והושחל בהם חוט קרושה, שלופף מס' פעמים מסביב לכרטיס האמצעי. להבא - אעשה זאת באמצעות מחט עם קוף רחב...

במצב פתוח -
 כרטיס ברכה נשלף מתוך מעטפה (שמיועדת גם לשיק) -
 מבט גם מאחור -

עד כאן סבב החתונות של חודש מאי - כיף ומרגש לשמח חתנים וכלות :)
בברכת סוף שבוע נפלא, שבת שלום וחדוות יצירה,
אלה

2 תגובות:

  1. נהדר!
    כרטיס משגע.
    ורק תגידי לי, באיזו שפה זה felicitary?

    השבמחק
  2. תודה יקירה!
    השפה היא רומנית - לא סמכתי על הגוגל טרנסלייט וטרחתי לוודא זאת בקרב דוברי השפה :)

    השבמחק